torsdag 27 augusti 2009

Liseberg med Wawa och Gerd

Idag åkte jag och Felix in till Liseberg och mötte upp Wawa och Gerd. Malin och Nova skulle också följt med, men tyvärr blev Malin sjuk så vi får se till att hinna dit en gång till innan bebben bestämmer sig för att titta ut. Det var en perfekt dag för att åka, max 5-10 min kö till alla attraktioner. Jag och Gerd åkte Balder och Uppswinget. Felix åkte ponnykarusellen, sagoslottet, farfarsbilar, barnbåtarna och favoriten Drakbåtarna. Det var en lyckad eftermiddag.

Jag och Felix åker ponnykarusellen


Luktar på blommorna med Wawa


Drakbåtarna


Felix och jag äter pastasallad


Lite kaffe och kaka med Gerd, Wawa och Felix


Barnbåtarna


Gott med popcorn och Mer


Gerd, Felix och en dalahäst


Felix vill inte hälsa på kaninen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar