torsdag 11 februari 2010

Friska igen!

Nu är vi friska alla tre och den obligatoriska 48timmars väntan har gått så nu kunde vi äntligen bege oss ut bland folk igen.... Patrik åkte till jobbet och jag och Felix begav oss till Ikea där vi mötte upp Malin, Nova, Vilda och Ann för lite shopping och lunch. Vi hade en mycket trevlig dag, men var ganska trötta när vi satte oss i bilen på eftermiddagen. Hittade dock lite småpill och fick en god lunch. På vägen hem stannade vi till vid en av mina favoritaffärer Bagaren&Kocken och handlade lite för mina presentkort som jag fick i 30-årspresent, blev en ny sak till min Kitchen Aid, ett bakplåtställ och en massa fina burkar. Ville köpa något fint fat och en skål, men kunde inte riktigt bestämma mig för vad jag ville ha så jag får helt enkelt åka tillbaka en annan dag, vad synd =). Sen hann vi även med en tur till Allum för lite paket inköp inför helgens kalas (Syster yster, Svärmor och Svägerska). Så nu sitter vi och slappar framför tvn och snart är det läggdags för lilleman.

Felix och Nova väntar på lunch


Lilla Vilda som börjar bli stor

Gott med lunch

Mums! Tyckte Nova

Sen lekte de koja i kundvagnen

Titt ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar