torsdag 25 mars 2010

Lunch och mys med Molly

I måndags var jag och Felix lediga så vi åkte in till stan och lunchade med några av mina arbetskollegor på Soho. Felix somnade i bilen på väg in till stan och sov sedan tills jag ätit klart. så jag fick en lugn lunch, men sen var det full rulle igen =). Fanns mycket gott att välja på på deras lunchbuffe så det blev lite olika pastarätter, fisksoppa och gulaschgryta så jag var mätt och belåten när vi gick därifrån.

Efter lunchen åkte vi hem till Agnes och hennes lilla kattunge Molly för en fika. Felix och Molly busade som vanligt och så fick Felix lite påskäggsgodis av Agnes som var riktigt uppskattat =).
Sen var det en trött mamma och en trött son som åkte hem för att fixa en snabb middag och sen slappa i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar