tisdag 26 april 2011

Promenad med Agnes

Idag fick Felix vara hemma från dagis pga prickarna han har på benen. Vet inte riktigt om det är nässelutslag eftersom det fortsätter komma nya så efter att ha pratat med barnmedicin så bestämde jag att han får vara hemma från dagis idag och imon och sen får vi se. Om det fortsätter att komma nya utslag så får jag ringa till barnmedicin i slutet på veckan så får någon kolla på det igen. 
Men åter till promenaden, eftersom Felix var hemma från dagis fick vi hitta på nåt annat kul så jag ringde Agnes och hon ville gärna följa med på en liten promenad i det fina vädret. Vi parkerade hemma hos Agnes och gick sedan till Lejonet & Björnen och tog oss varsin glass. På väg tillbaka till Agnes ville Felix åka spårvagn (min lille lantis) så vi åkte spårvagn tre små hållplatser, men oj vad spännande =). Felix var helt slut efter dagen och somnade i soffan strax innan åtta. Tack för en härlig eftermiddag.

-Här är jag och pappa =)
 Felix och Agnes på promenad
 Felix fick glass och en extra skål med strössel på 
Lejonet & Björnen
 Gustav och Agnes
 Fina Felix

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar