lördag 20 augusti 2011

Släktmiddag

Idag kom mina föräldrar, Malin med familj, min moster, morbror och kusinbarn från Danmark hit på middag. Träffade min moster och morbror i somras när vi var i Danmark, men det var väldigt längesedan som jag träffade mitt kusinbarn, så det var riktigt kul att vi kunde ses. Vi bjöd på fläskfile, klyftpotatis, sallad och tzatziki till middag. Till efterrätt blev det björnbärspaj med vaniljglass. Barnen busade och lekte som vanligt. Tusen tack för en trevlig kväll!

Einar, Andreas och Christina
 Felix, Nova och Gustav
 Middag
 Vilda matade Gustav med potatis
 Fina lille Gustav med spänne i håret
 Björnbärspaj
 Efter middagen ville Felix och Nova gå ut och leka
 Men Vilda pusslade med mormor och morfar
 (och Gustav sov sedan länge)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar