fredag 15 oktober 2010

Backaplan

Idag åkte jag, Felix och Gustav över till Backaplan för lite shopping med mormor, Malin, Nova och Vilda. Vi kikade lite i affärer medan de stora barnen sprang runt över allt. Sen blev det lunch på McDonalds, hamburgare och fritt funkar alltid bra till våra barn. Sen bar det av till skoaffären för en koll på vinterskor, dock var Felix humör inte på topp så det var ingen rolig tur i skoaffären. Det hela slutade med att alla barnen fick varsitt par kängor av sin mormor =). Tusen tack kära mamma! Sen blev det en snabb tur till coop för inhandling av risifrutti (tror Felix kan äta hur många som helst) innan vi begav oss till bilen. Packade in Felix i bilen och satte mig för att amma Gustav och när jag 5 min senare packade in Gustav i baksätet sov Felix som en stock....

Ikväll har vi haft fredagsmys med inbakad fläskfilé, potatisgratäng, tzatziki och grekisksallad framför tvn (tecknat på som vanligt när Felix får välja=)). Imon kommer Ann, Noel och Tilda på besök, men då blir det nog hämtmat, pizza eller thai skulle jag gissa på och något trevligt till efterrätt =). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar