onsdag 13 oktober 2010

Besök på jobbet

Igår åkte jag och Gustav upp till mitt jobb och hälsade på. Vi startade morgonen med att baka kärleksmumsmuffins som vi sedan tog med till jobbet. Hade tänkt vara på jobbet till förmiddagsfikat, men det blev förskjutet några timmar så det fick bli eftermiddagsfika istället =). Ja ja kollegorna var glada för lite fika och det var riktigt kul att träffa dem. Kan inte säga att jag saknar mitt jobb (än iallafall), men visst saknar man en del av kollegorna. Får bli fika på jobbet fler gånger under hösten och vintern.

Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. Felix hade ont i magen imorse och ville inte äta frukost på dagis så jag åkte och hämtade honom vid 9.30, dock mådde han bättre då så jag bestämde mig för att åka och handla. När vi kom fram och båda barnen var ute ur bilen upptäckte jag att jag glömt  plånboken hemma så det vara bara att packa in barnen i bilen, åka hem och hämta plånboken och sen åka tillbaka och handla. Men nu är skafferiet och kylen fyllda så vi inte ska behöva handla på hela veckan. Magontet verkar var något tillfälligt för han har ätit bra under dagen och inte klagat på mer ont i magen som tur är. Nu kallar sängen så det får bli mer en annan gång =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar