måndag 14 mars 2011

Ont i ögat

Idag var jag och tog bort en vagel som suttit på undersidan mitt övre ögonlock på vä öga. Har haft den i minst fem år och var hos en ögonläkare (tack  ann-katrin) och kollade upp det när jag var gravid med Felix men då ville hon inte ta bort den pga graviditet. Men så ringde läkaren till mig förra helgen och frågad om den var kvar och om jag ville ta bort den så jag fick en tid idag. Snälla Wawa var med och tog hand om Gustav och Felix var hos farmor under tiden. Ingrepp gick fort, men jag kan inte säga att det var speciellt trevligt. Tycker det är lite obehagligt när någon pillar med ens ögon, men nu är det gjort och troligtvis kommer den inte tillbaka. Har lite värk i ögonlocket och så känns det som om något irriterar, annars är det helt ok. Nu väntar sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar