tisdag 15 mars 2011

Tisdag

Trots mitt fina yttre så vägade jag mig ut idag. Jag och Gustav åkte till Ikea efter att vi lämnat Felix på dagis. Där mötte vi upp Frida, Alma och Alice för en liten stunds shopping. Vi hann med att handla, luncha och handla lite till under timmarna som spenderasdes där. Gustav blev väldigt ompysslad av både Alma och Alice så han trivdes som en prins. Men när man har kul går tiden fort och snart var det dags att åka och hämta den stora prinsen på dagis.

På väg hem från Ikea hämtade vi upp Agnes som följde med oss hem. Vi åt mellanmål, gick en promenad i det fina vårvädret, grejade med klistermärkesbok, lagade middag och lekte under timmarna som Agnes var här. Tack för en mysig eftermiddag.

Agnes och Gustav
Felix letar pinnar
Felix gräver i sin sandlåda som äntligen tittat fram under all snö


Nu sover båda barnen och jag kollar på säsongspremiären av Desperate Housewives och myser med en kopp te.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar