söndag 11 mars 2012

En trevlig lördag

Igår var vi som ni säkert redan förstått på discobowling med Malin, Andreas, mamma och pappa. Dagen började med att pappa, Andreas och Patrik åkte in till stan på whiskyprovning. Efter whiskyprovningen mötte vi upp grabbarna på Starbowling och körde en match =). Efter bowling blev det god mat och dryck på Taras. Innan vi åkte bussen hem hann vi med en liten tur till Bishops Arms. Tusen tack för en supertrevlig kväll!









Idag när vi vaknade tog jag och Patrik en promenad ner till svärföräldrarna där barnen hade sovit över. Där bjöds vi på god middag och hade en trevlig eftermiddag. Imorgon börjar allvaret för då börjar jag jobba igen. Så imorgon 06.45 stämplar jag in redo för en dag på jobbet!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Hamnade här när jag googlade på en sak. Har en bildfråga till dig men hittar ingen mailadress. Har du lust att maila till mig på matilda@russinnet.se..?
    Kram
    Matilda
    www.russinnet.se

    SvaraRadera