söndag 24 januari 2010

30-årsfest!

Igår var det dags för 30-årsfest. Efter mycket förberedande och bakande kom den stora dagen =). Det var runt 40st som kom, några var tyvärr sjuka, men vi får bjuda dem på fika en annan dag istället. Först var det välkomstdrink med lite olika snittar, sedan blev det potatisgratäng, fläskfile, kycklingfile, sallad och tzatziki. Till efterrätt blev det två olika cupcakes, chokladbeskvier och miljonärskakor, så jag hoppas ingen behövde gå hem hungrig. Hade den obligatoriska musiktävlingen, presentöppning, allsång och dans. Det var en mycket lyckad kväll. Tack alla som var med och gjorde festen till en toppenkväll och tack för alla fina presenter. Nu blir det shopping och några riktigt sköna spabehandlingar!


Dukat för fest


Jonas, Kristoffer, Tony och Patrik


Linda, Therese, pappa och Frida


30-åringen


Dags för mat







Kristoffer, August och Zara


Jag öppnar presenter och Malin läser kort


Lilla prinsessan Vilda var så klart med på fest!

Min älskade syster läste en underbart vacker dikt för mig
Tusen tack älskade syster!


Fick ett fin partydiadem


Gerd häller upp whiskey


Citroncupcakes fyllda med björnbärssylt och creamcheesefrosting på toppen.


Chokladcupcakes med mjölkchokladgrädde


Chokladbeskvier och miljonärskakor








Lite dans


1 kommentar:

  1. Tusen tack själv älskade syster, det var det minsta jag ville göra! :)
    Tack för en fin fest! Hoppas jag får följa med på shoppingrundan! Puss

    SvaraRadera