tisdag 27 juli 2010

Besök på Härön

Idag tog hela familjen bilen och åkte ut till min kusin Jimmie och hans Amanda på Härön. På vägen till Kyrkesund hämtade vi upp Wawa som också åkte med. Vi hade med oss lunch som bestod av pastasallad, frallor, vindruvor, melon m.m. Wawa hade fixat fika med brieost, kex, hallonkaka och kanelbulle. På morgonen när vi åkte var det lite molnigt, men när vi kom ut till Härön blev det strålande sol och riktigt varmt. Vi tog en promenad på ön, fikade, fiskade krabbor, åt sen lunch, drack kaffe igen och tog en tur med båten innan vi slutligen begav oss hemåt igen 17-tiden. Felix sov inte middag på hela dagen men somnade sittandes i båten när vi var på väg hem, han var helt slut stackaren =). Tusen tack för en underbar dag!

Felix gillar att klättra

Utedass med vattentoa, lyxigt!

Det fina huset

Patrik och Jimmie

Josefine och Felix ute på bryggorna

Amanda, jag och Wawa

Det fanns mycket att pilla med

Wawa och Felix fikar

Jag och min man

Mysig fika

Amanda och Felix leker

Patrik, Jimmie och Felix fiskar krabbor


Dags för lite lunch

Felix myser med Jimmie och Amanda

Felix och Jimmie jagar varandra

Kapten Jimmie

Felix somnade gott på väg hem

1 kommentar:

  1. Ååå, gud så härligt det ser ut och vad fint hus! Känner mig inte det minsta avis alltså, nej nej -Jag sitter hellre här uppe i norr i 10grader o regn! Så tro inget annat ;)

    Längtar efter er! Puss på er!

    SvaraRadera