fredag 9 juli 2010

Mysig biokväll

Igår kom Joey, Zara och August hit och åt middag, vi grillade hamburgare och hade pommes och en massa olika såser och dressingar till. Efter middagen var det fullt ös på pojkarna och då passade jag och Zara på att åka in till stan =). Vi skulle nämligen gå och se Sex and the City II, har velat se den länge men det har inte blivit av så nu äntligen var det dags. Vi handlade med oss lite godis på vägen och hann till och med ta en fika innan filmen började. Filmen var ca 2½ timme så vi var inte hemma förrän sent inatt, men min söta son sov till kl.9 så jag fick en härlig sovmorgon ändå. Filmen var riktigt bra, med en massa klädbyten och en massa fina kläder som sig bör. Var på så bra humör när man gick ut från bion. Hade en riktigt trevlig kväll, tusen tack för bion och sällskapet Zara!

1 kommentar:

  1. Jag hojtade på dig, var också och såg på den filmen i samma biograf=) Men du såg mig inte=( Vilken fin mage du har!
    tyckte du filmen var bra? Jag tyckte det men 1;an var bättre=) Kram

    SvaraRadera