söndag 26 september 2010

30-årsfest och bröllop

Igår var vi bjudna på 30-årsfest hos vår vän Anna. Jag har dock haft mina misstankar om att det skulle vara mer än en 30-årsfest och visst var det så =). Tidigare under dagen hade Anna och Jonas varit i rådhuset med närmsta familjen och gift sig. De enda som visste om planerna var Jonas systrar och min syster (som gjorde brudbuketten) så även familjerna blev ordentligt överraskade. 
Ett stort GRATTIS till brudparet!
Festen hölls hemma hos Anna och Jonas och det bjöds på champange, 5 små rätter, vin och öl. Eftersom det var lillebrors första fest stannade vi bara en liten stund och begav oss iväg hemåt vid 21.30. Men det var kul att vi kunde vara med en liten stund och jag hoppas att festen fortsatte långt in på natten!
 Ett stort GRATTIS till Anna på födelsedagen idag!

Anna

Jag och lillebror

God mat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar