onsdag 15 september 2010

Lunch och middag på stan

Vilken lyxig dag jag har haft =). Började dagen med att krypa ner i sängen igen när Patrik och Felix åkt iväg imorse. Somnade om som en stock och sov nästan 2 timmar. Sedan var det dags att göra sig iordning för att möta upp Helena (som jag läste till barnmorska med). Vi tog en lunch på Steinbrenner & Nyberg där det blev soppa och dessertbuffé och såklart en massa prat om allt möjligt. Vi satt och lunchade i nästan två timmar, men sedan var det åter till verkligheten och dagishämtning. När middagen sedan var lagad och Patrik hade kommit hem åkte jag återigen in till stan för att denna gång möta upp min kära vän Frida. Det blev en middag på La Gondola och sen en thé på Fröken Olsson medan regnade öste ner utanför. Var borta i över 3 timmar så vi hann prata om det mesta som hänt då det var flera månader sedan vi sågs senast. Har haft en verklig trevlig dag, men nu kallar sängen. Ska försöka vara pigg och få ner mitt blodtryck inför barnmorskebesöket imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar