torsdag 16 september 2010

Barnmorskebesök och lunchbesök

Idag var det dags för ett besök hos barnmorskan igen. Blodtrycket låg ungefär som tidigare så det har ju inte stigit iallafall. Så nu hoppas jag att bebisen kommer så jag slipper gå till barnmorskan nästa vecka. Annars var allt bra med bebisen och mig. Efter besök hos barnmorskan kom Linda hem till mig på lite lunch. Bjöd på rester från gårdagens middag, men det gick bra det med. Sen blev det kaffe och lite kaka och en massa prat om barn och förlossning eftersom Linda är beräknad 6 dagar efter mig =). Så det har varit en lugn torsdag som uppladdning inför helgen. Vi får väl se vad vi ska hitta på imon när Felix är ledig från dagis, troligtvis blir det nog en träff med syster yster, Nova och Vilda. Sen blir det fredagsmys med Ann och hennes barn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar