onsdag 8 september 2010

Lunchdate

Idag har jag träffat en kär vän för en lunch inne i stan, men det var inte helt lätt att få till. Vi hade för oss att det var olika dagar pga strul på sms och av rentur ringde hon mig och frågade om jag var på väg, men jag trodde att det var imon. Som tur var hade jag inget planerat så jag kastade mig i bilen och åkte in till stan. Vi tog en tur i Linne och skulle luncha där, men ack så fel vi hade. Inget av ställena på linnegatan verkar ha lunchöppet, iallafall inte dem vi gick förbi. Så vi fick snällt gå ner till Haga igen där vi tillslut avnjöt en god lunch på Sjöbaren. Efter lunchen hann jag med ett besök hos barnmorskan innan det var dags att hämta Felix på dagis. Allt var bra med både mig och bebben förutom det lite för höga blodtrycket så nu blev det kontroll nästa vecka igen =). Ja ja huvudsaken är att allt är bra med bebben och att trycket inte stiger mer. Nu sitter jag och Felix och myser i soffan medan Patrik är på afterwork med jobbet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar